دانلود نرم افزار
بروز ترین وبلاگ
صفحه نخست              آرشیو مطالب     
 
 

حدود ۶ سال پیش اولین نسخه از برنامه ایرانی ارسال یاهو مسنجر را با نام Iranian Yahoo! Messenger Emotion Sender به دوستداران این مسنجر محبوب ارائه کردیم. استقبال از این برنامه به حدی بود که هنوز هم نسخه های قدیمی این برنامه در مجموعه سی دی های نرم افزاری شرکت های مختلف به عنوان یکی از برنامه های کاربردی در ارتباط یاهو مسنجر ارائه می گردد.

اما از آنجایی که با تغییر نسخه های یاهو مسنجر، امکان استفاده از برنامه قبلی ما در آنها از بین می رفت لذا در نسخه چهارم این برنامه (ورژن ۴،۱) سعی کردیم آن را با کلیه ورژن های زیر ۱۰ نرم افزار یاهو مسنجر سازگار کنیم که در اینجا حاصل این کار به دوستداران ایرانی برنامه یاهو مسنجر تقدیم می گردد؛

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 2 مگابايت

دانلود با لينك مستقيم ( لینک کمکی )



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : کافی نت مدرن

رنامه  Messenger Plus! Live 5.02.712 محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که امکان گفتگوی سریع یا Instant Messaging را به کاربران می دهد. این ابزار مسنجر قدرتمند به کاربران خود امکاناتی همچون اشتراک فایل به آسانی برای هر جای کره ی زمین، گفتگوی تصویری ، تماس اینترنتی به صورت PC – to – PC ، تماس اینترنتی به تلفنی یا PC to phones و… . از دیگر خصوصیات این ابزار مسنجر امنیت بالای آن می باشد. مشخصه های این مسنجر باعث می شود که آسانتر و لذت بخش تری از دیگر مسنجر ها باشد.

 

بعضی از مشخصه های Messenger Plus! Live 5.02.712 به شرح ذیل می باشد:

  • متن سریع (متن های که قبلا از آنها استفاده کرده اید)
  • گذاشتن صداهای دلخواه
  • داشتن رنگها و فرمتهای فراوان
  • قابلیت درست کردن حالت شخصی (Personalized Status)
  • تماسها روی دسکتاپ
  • همزمان چند آیدی متواند به صورت انلاین در بیاید
  • قفل مسنجر
  • و دارای اسکین های زیبا نیز هست

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 8 مگابايت

دانلود پوسته های نرم افزار

تصويري از محيط نرم افزار



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : کافی نت مدرن

Nimbuzz 1.6.0 نام یک نرم افزار معروف و محبوب است که بیشتر موفقیت خود را در عرصه تلفن های همراه کسب نموده است. اما امروز نسخه مربوط به رایانه های شخصی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به همه حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk و بسیاری سرویس های دیگر دسترسی داشته باشید و از این طریق به راحتی با دوستان خود در قالب یک نرم افزار در ارتباط باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز نمایید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید

 

امکانات Nimbuzz 1.6.0 :

  • امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
  • امکان مکالمه صوتی رایگان.
  • امکان به اشتراک گذاری فایل.
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

 

دانلود با لینک مستقیم با حجم 14 مگابایت

دانلود با لينك مستقيم ( لینک کمکی )



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : کافی نت مدرن

Google Talk 1.0.0.104

چنانچه از سرویس پست الکترونیک Gmail استفاده می کنید، با دریافت این نرم افزار در کمتر از سه دقیقه وارد دنیای چت گوگل شوید، این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم میکند. اگر اهل چت کردن هستید این مسنجر را حتماً امتحان کنید. کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر است کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است همچنین میزان استفاده از حافظه RAM در این نرم افزار به مراتب کمتر از یاهو مسنجر می باشد. برای استفاده از این مسنجر نیاز به عضویت در جیمیل دارید.

 

دانلود با لینک مستقیم با حجم 2 مگابایت

تصويري از محيط نرم افزار



جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : کافی نت مدرن

Windows Live Messenger 2011 15.4.3508.1109، با بیش از 500 میلیون کاربر، محبوب ترین و معروفترین برنامه پیغام رسان (Chat – گفت و گو) می باشد. آخرین نسخه از این نرم افزار که همین امروز منتشر شد حاوی تغییرات بسیار زیادی است، مایکروسافت از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کرده است، قرار هست نیز امکان پخش TV هنگام چت نیز به آن اضافه شود
مجموعه Windows Live شامل خدمات internet ي متنوع از جمله:
Messenger ، Email ، Searching ، خدمات نقشه‌هاي internet ي و ... خواهد بود و MicroSoft اميدوار است بتواند با بروز نگه داشتن خود و جمع‌آوري خدمات internet ي خود تحت نام Live بيش تر از قبل و حرفه اي تر با رقباي در حال رشد خود نظير Yahoo و Google رقابت كند.

به دنبال اين فعاليت ها ، MicroSoft در اواخر خرداد ماه سال ۸۵ به دنبال جايگزيني مجموعه MSN خود از طريق مجموعه جديد Windows Live ، نسل جديد خدمات Messenger خود را با نام Windows Live Messenger ، که يکي از ۲۰ Service از خدمات Windows Live است را ارائه کرده است.
خوب است که بدانيد ضمن معرفي اين نرم افزار Martin Taylor نايب رئيس Windows Live و MSN اعلام کرد:
مجموعه ي Windows Live سعي دارد تمام ابزارها و خدماتي که کاربران براي ارتباط با هم نياز دارند را در اختيار آن ها قرار دهد ولي حرفه اي تر از قبل و از همه مهم تر با استفاده ي آسان و امنيت بيشتر آن.
Download اين Messenger هم‌اكنون براي عموم كاربران ممكن شده است درحالي كه پيش از اين تنها كاربران دعوت شده از طريق MicroSoft مي‌توانستند آن را براي آزمايش Download كنند در ضمن ظاهر و عملكرد Windows Live Messenger به گونه ي حرفه اي متحول شده و همراه آن يك نوار ابزار مفيد براي استفاده ي آسان کاربران نيز افزوده شده.

تفاوت این Version با نسخه ي قبلي :
- هماهنگی کامل با windows Xp SP2 .
- Setup جدید نرم افزار .
- توانایی Download و install تمامی File های Update شده .
- افزودن قابلیت پیغام گذاشتن برای طرف مقابل در صورت offline بودن .
- افزودن قابلیت Share کردن File های خود با هر حجمی فقط با drag & drop کردن ساده .
- و ...

 

دانلود نصب آنلاین با حجم 2 مگابایت

دانلود نسخه فول با حجم 155 مگابایت

تصويري از محيط نرم افزار



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلاع رسانی و آدرس cafemodern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 296
بازدید کل : 40213
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1